Bebeğim 6 buçuk aylık ek gıda sürecinde aşırı derecede kabızlık sorunu yaşıyoruz bir kere hastahanelik olduk lağma ile biraz rahatladı ancak bugün yine tekrarladı farklı önerileri olan varmı uyumasını çok zorlaştırıyor yatağa kattigim gibi kendini kasıyor