monaroza88 utkummm benimki 7 aylık . öğrendi yan dönüyo. Öğrendiğinden beri gece öyle yarım saate bir dönup uyanıyor. Belki yeri dar dedim yatağımın bir bolumunu ayırdım genişçe ona yok yine aynı. Çare bulamadım ben🤦♀️
cansudaghan utkummm hala aynı şekilde devam ediyor gece maması geri başlandı oglen uykusu teke düştü ve kısaldı ama hala gece de tık yok ben de delirmeye ramak kaldı