utkummm Cildiricam artik uyuyali 1,5 saat oldu 6 kere uyandi,dönüyo ee dönüncede uyaniyo naptiysam duzelmiyo uykulari dahada kotu oluyo akil verin napicam neyi yanlis yapiyorum anlamiyorum 10,5 aylik oldu dogdugundan beri uyku sorunu cekiyoruz
askbebegimmbenim utkummm ben 2 tane beşik almıştım biri küçük yatak odama koydum yanıma. Digeride park yatak büyük. Sürekli dönerek uyandırıyordu kendi sürekli. Oturuyordu ağlıyordu dönüyordu direk kalkıyordu. 1 yaş 25 gunluk. Yatak odam küçük diye idare ediyordum küçük besikle ama artık küçük yatağı kaldırdım park yatağı getirdim. Döne döne rahat rahat uyudu. Geniş olunca şaşırdım kaldim. Demekki küçük diye rahat edemiyormuş. Şimdi bı o yana dönüyor bı diğer tarafa dönüyor devam ediyor uykuya. Yani gece 7 8 kez kalkıyosa şu 2 gündür 3kez falan kalkıyor.
monaroza88 utkummm benimki 7 aylık . öğrendi yan dönüyo. Öğrendiğinden beri gece öyle yarım saate bir dönup uyanıyor. Belki yeri dar dedim yatağımın bir bolumunu ayırdım genişçe ona yok yine aynı. Çare bulamadım ben🤦♀️
utkummm Resmen 2 3 saatlik uykularla ayakta duruyorum onlarda yarimsar saat yarimsar saat toplam anca o kadar oluyo iste sabaha kadar
bububuu Valla benimde donmeyi igrendiginden beri gece gozu kapali hep donup diriyor ama son bi kac gundur donup agliyor bende kac gundur uykusuzum bence donmesine bi care bulunmaz ben şahsen yere yatak serdik istedigi kadar donuyor besikteyse belki yer dar diye donunce agliyordur benimki donuyor ama uykuda uyuyor yani sizde genis bi yer ayirmaya calisin boylece sizde biraz uyumus olursunuz
utkummm bububuu gunduz yer yatağında yatiriyorum degisen bi sey olmuyo donunce uyaniyo yuz ustu uyumaya devam edeyim demiyoki😪
utkummm askbebegimmbenim ama iste benimki yuz ustune dondu mu uyumaya devam etmiyo uyaniyo agliyo park besik kullaniyorum bende orda rahat etmiyodur belki diye yanimdada yatirdim,gunduzleri yer yatagindada yatirdim degisen bi sey olmadi😢benimki 10.40 da uyudu saat 2 de 7. Yi uyanmisti devamini sayamadim artik😮💨
zeynepsg utkummm benim de öyleydi kafasını havaya dikip ağlıyordu hem yüzüstü devam etmiyordu uykuya hem de düzelmeyi öğrenemediği için öylece kalıyordu uykulu olduğu için de çok ağlıyordu bi süre kucağıma almak yerine kafasını öperek yavaşça yatağa yatırmaya çalıştım ağladı tekrar yatırdım biraz kucağıma aldım uykuya daldığı gibi ben yüzüstü yatırdım öyle uyumaya alışınca bu sefer döndüğünde biraz kafası kalkık durup 1-2 saniye sonra yüzüstü yatmaya başladı yani yüzüstü yatmak iyi değil diyorlar ama düzelmeyi bilmediği için bu şekilde uykuya devam etmekten başka çare kalmıyor yoksa dk bi gidip düzeltiyorduk şimdi dönmeyi de öğrendi daha da rahat ettik ama biz de 2-3 hafta çektik bu durumu
utkummm zeynepsg benimki yuz ustu yatmiyo ya iyice uyanmadan pispisliyim bari oyle uyusun diyorum bi iki dk yatiyo sonra kalkiyo hep
cansudaghan 1.5 yaşında doğduğu andan itibaren uyku problemi yaşıyoruz yarım saat yatip kalkıyor gece ağlıyor gözler kapalı bir şekilde uyumaya devam ediyor adam akıllı öğlen uykusu var iki saat başka hiçbir uyku uyumuyor doğru düzgün kafayı yeme noktasından el sallıyorum 👋 ne zaman uyuyacak 🥹
utkummm cansudaghan off off bizimde ayni olcak o zaman desene cunku dogdugundan beri denemedigim yol kalmadi gece emmesinide kestim alisti gibide ama yinede uyaniyo sizinki emiyo mu gece
cansudaghan utkummm hala aynı şekilde devam ediyor gece maması geri başlandı oglen uykusu teke düştü ve kısaldı ama hala gece de tık yok ben de delirmeye ramak kaldı