Doğumdan sonra çok kötü bir şekilde basur oldum genele cerraha gittim hemen ameliyat dedi ama kalbime vuracak şekilde beni oturtmayacak şekilde büyük ve aciliydi çatlak otu diye bir ot var aktarlarda taşa benzer onu ezip 40 dakika kadar kaynatıp içip ve sonra kalan parçaları basur olan bölgeye koyuyosun 10 gün ve bu sırada süt ve süt ürünleri tuketmeyeceksin Allah’ın izniyle beni o ot kurtardi daha önce de ailemden bir çok kişiye o ot fayda etti