Sosyologaannee emzırene ozel verılebılıyor bnde gıttım doktora ancak ılacları kullanmaya vaktım bıle olmadı ıkımkızım var bırı 1 bucuk yasında dıgerı 2 aylık 2 ıncı dogumdan sonra oldum bnde gıttım ılacta verdı hatta kontrole de cagırdı ancak kızlarım ıkısı de grıp oldu onlara bakmaktan kullanamadım sonra kucugun gaz problemı var kolık denıldı gaz ılacı baslandı derken otekı kızım ıshal kusma yasadı sımdı tekrar grıp bı turlu kullanamadım kafamı kasıyacak vaktım olmadı gıbı gıbı ust uste geldı boyle hersey bugüne kadar ve hala gecmedı ınsallh baslıcam unutmazsam hepımıze gecmıs olsun umarım bu da gecer gıder ☺️