Mervee98 Furkansmomy bende 24 mayısta doğum yaptım 40ım çıktıktan sonra 6 ağustosta kanamam oldu oğlum 6.ayına giricek hala gelen giden yok🤗
Cimcimelerinnnesi Furkansmomy 2 ay 10 günlükken oldum bende . Suanda 2 ay 13 gunluguz yani 3 gündür regliyim . Ama öyle böyle değil mübarek cok fazla geliyor dogumdan sonra ilk adet diye mi acaba ?