Furkansmomy Kızlar dogum yapalı 2 ay oldu dogumdan sonra bir hafta filan kanamam oldu sonra bida olmadı tam seviniyordum ne güzel 5-6 ay regl olmam diyordum şimdi 2 gündür kanamam basladı, bu sezeryan kanaması mı? Yoksa regl almaya mı basladım? Allahım hiç hazır değildim ya 😂😂 hamileyken o kadar rahat oluyo ki..🤗🤗 Siz adet oldunuz mu ya da oluyor musunuz düzenli?
Zeynos Furkansmomy ben de 3 aylıkken oldum hatta 40 gün ün sonun da oldum 1 buçuk aydan fazla olmadım bir de yeni oldum
Pelin05 Furkansmomy adet kanaması canım bende 3 ayl oldu Doğum yapalı hemen adet oldum bi de o kadar yoğun oluyorum ki ilk 3 gün hasta bezi kullanıyorum baş edemiyorum 🤦🏻♀️ Ay vvalla hamileyken çok iyiymiş 😂🤭
Furkansmomy Pelin05 üff valla hamileliğin en güzel tarafı oydu ya cok rahattm ama nerden biliyim 2.ayda hemen regl olcagımı..🙄🙄 Daha 5ay olmam diyodum
Meryemak Furkansmomy neden hazır değilsin ? Neden rahatsız oluyorsun ki ? Ben doğum yapalı 4 ay 17 gün oldu sadece 20 gün falan kanamam oldu 40. Gün tamamen kesildi ve henüz adet olmadım dört gözle bekliyorum olmayı. Çünkü kendimi çok şiş hissediyorum
Sibelll Furkansmomy 15 gün Doğumdan sonra kanamam oldu 4 ay olacak hala Yok keşke olsam her yerim davul gibi 🙁
Bet Kızım 9 ay 18 günlük, ilk kez bugun adet oldum ben de. Dört gözle bekliyordum ama. Uzadıkça şişlik ve stres yapıyor gibi geliyor bana:) dert etmeyin bence siz de rahat atlatacaksınız inşallah