kedilipicama 1mom1 bizde 3 aylıgız balgam çok var bogazında 2 kez götürdüm balgam sokucu verdi zaten şurup u verince direkt ogurmeye baslıyor ben ters çevirip sırtına pat pat yapıyorum bir defa cok fazla kustu resmen hepsi balgamdı ama hala tam temizlenmis degil
1mom1 kedilipicama yaa bizde hiç etki etmedi sadece bir kere çok çok az öksürürken attı 4 gündür kullanıyorum artık kullanmayı da bıraktım o yüzden
kedilipicama 1mom1 beslenme den hemen sonra verdim canım ben normalde beklerdim az. Direkt çıkardı balgamlı hepsini zateb
leylannpembemontu Nebülizatöre serum suyundan biraz koyun hava verin balgamı yumuşatıp sulandırıyor bol bol burnunu serumla açın ve uyuduğu odaya hava nemlendirici koyun kurumasın
melekuz 1mom1 bebegim 3 aylikken hasta olmustu balgam vardi doktor ihlamur icir demisti siz de deneyin isterseniz