Lütfen gören yazsın çok korkuyorum artık ,bebeğim 4 gündür hasta balgamı var ilk günden beri biraz önce kucağımda uyuturken birden öksürdü öksürdü sonra çırpınmaya başladı mosmor oldu çok korktum ,balgamı söküldü de yuttu mu bilmiyorum,sadece dün çok az atabildi ,daha 3 aylık ne yapabilirim lütfen öneri ,doktora götürdüm balgam sökücü verdi kullanıyorum ama yok atamıyor bir türlü