beyazzkuguu imaddesi canı sağolsunda kilo inanın önemli değil. Kilolu bebekleri bende okuyorum yazılması da hoş değil anneler illali kıyas yapıyor benimkide kız bebek ama daha ileride kilolu olanları var ben artık genetik diyorum. Eşimle bende minyon tipliyiz
imaddesi beyazzkuguu evet bende elimden geleni yapıyorum. Bi yerde bünye meselesi. Rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin hepimize 🤲🏼🥰
Psyche imaddesi bizimki de bu ay 285 gr almış, ben de aynı endişeyi duydum, doktor normal dedi, ama biz anneler daha fazla alsın istiyoruz. Nasıl kilo aldirabilirim diye düşünüyorum ister istemez.
imaddesi Psyche evet ya sanki iyi bakamıyormuş hissine kapılıyoruz 🥲 en iyisini de yapsak hep bi vicdan azabı 😭
busra653_ Durdane92 solgar marka brewer’s yeast wıth vıtamın b12 yazıyor bestlskta bende çok işe yaramıştı bide bu kişiden kişeye değişiyor biraz bontaayı önermişti eczacı çok satılıyo o dedi ama bende hiçbir işe yaramadı
imaddesi busra653_ benimkide muhtemelen 7ayında o kilolarda olur😅 taşıması kolay olur en azından ne yapalım yani😅☺️
busra653_ imaddesi bide şey duydum bilmiyorum ne kadar doğru da kimi çocuk anne sütü aldığı dönem kilosu daha iyi olurmuş kimide ek gıdada güzel kilo alırmış inşallah bizimde ek gıdadan yana yüzümüz güler
imaddesi busra653_ ay inşallah ya🤲🏼 yemek seçmemesi için hiç blender kullanmadım mesela. Çatalla eziyorum, hafif pütürlü. Çiğnemeyi öğrensin diye. İnşallah her şeyi yer bebişlerimiz 🤤😍
meltemm0101 imaddesi hiç canınızı sıkmayın elbet alacak elbet yiyecek benim de doktorum artık yavaşlar dedi hiç almayadabilir dedi çok hareketleniyorlar çok yakıyorlar sınır içindeyse hiç takılmayın öyle kalmayacak Allah’ın izniyle sağlıklı bir şekilde büyüyecek fos kilo da çok iyi değil zaten sağlıklı kiloları olsun bebişinizin inşallah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Elvinemine imaddesi ay soyleme ya bu milleti benim.kizla ayni kiloda ortalama .birazda benim kizin sumuk yapisi zayif amma canli o kadarda zayif gorsenmiyir amma gorenler bu neden kucuk diyo piskolojim.bozuloy .bende diyorumki anna baba uzunboylumu bebekde uzunboyla olsun😂🤣bi daha soylerlerse keyfimden bakmiyorum zayif hosuma gidiyor diyicem~~
imaddesi Elvinemine gerçekten insanı kötü hissettirmek için doğmuş olan insanlar var🙄 aynen yapıştır geç hç takma🤗
aslymom Durdane92 evet kilo alımı azalıyor eskisi gibi ayda 1 kilo ya da 500 almıyorlar demek ki 250-450 yeterli ama her ay da aynı kilo almıyorlar bi ay az aldıysa diğer ay eşitliyor çoğunlukla
imaddesi Ace09 ya demekki bu ayda normal. Diğer annelerimize hep 200-280 Gr aralığında aldığını yazmış. Sizin postunuza denk gelmedim. Muhtemelen o zaman tartılmadığı için post dikkatimi çekmedi. Ama genel olarak aynı. Bu forumun bu bilgi paylaşımı yönünü seviyorum 🫶🏼
ozlemgunes40_ Benim bebeğimde 5 aylık ve sadce 1 ayda 170 Gr almış bende çok üzüldüm sizin gibi ama eskisi gibi emmiyor çok kısa ve az bı de rahatsızdı biraz tadıma başlayacağız bizde
sina0581 imaddesi Artık o alıştığın hızlı kilo alımı bitti boşuna üzülme bundan sonra daha az alacak her ay. Normal bir durum yani