Durdane92 hayır ya bölük pörçük emiyor, kısa süreli sık. Sadece ön sütü alıyor, yağlı kısmı emmeye kalmadan bırakıyor 😬 pirinç unu, buğday unu, nişastayı karıştırıp biraz şekerle pişirip yedirmeyi deneyeceğim artık.
26 haftalık tam atak dönemine denk geliyor bugün öğrendim atak haftasıymış🥲
Sizinki kaç haftalık.? 37. Haftada bi atak dönemi daha var 😭