flanoz 18 ay için kreş var mı bir de bebeğinizin bez olayı bitti mi? Bakıcıya güveneceğime sanki kreşe bırakmak daha mantıklı
babyboy_35 Deletedmom_215 durumunuz iyiyse bir anaokul öğretmeni olarak bebeğinize sizin bakmanızı tavsiye ediyorum ama mecburiyse bir şey söyleyemem
Deletedmom_215 babyboy_35 maddi olarak zorlandığımız bir dönemdeyiz bir yıldır ücretsiz izindeyim. Ama kafama uymazsada iki yaşına kadar çalışmam.