Kızlar ben diğer ay ise başlamayı düşünüyorum oğlum 18 aylık olcak. Bu süreçte ben kreşe göndermeye daha sıcak bakıyorum ama eşim yaşının küçük olduğunu en azından hazirana kadar bakıcının bakıp yazında kendisi bakarak eylülde kreşe yazdıralım diyor. Neyse bir arkadaşımın tavsiyesiyle bir kadinla görüşcektik kadin herseyi okeylemis arkadaşıma(bizim evimizde bakilcak ve kamera olcak) ben bugün kadini aradım ve bana “benim eşim kesinlikle bir başkasının evine güvenmez, onu ikna edemedim şu bu bin tane şey saydı” yuzyuze görüşelim isterseniz dedim bugün. O da hayır bugün mümkün değil dedi. Bende siz bilirsiniz dedim kapattım. Eşimle o ara konuştuk bana dediki nisana kadar sen bak nisandan sonrada kreşe verelim dedi. Yarim saat sonrada kadin aradı e buluşalım bugün bana eşim izin verdi. Kadinin tavrını beğenmedim. Yani sen herseye tamam diyorsun sonra bana e eşim izin vermedi diyorsun. Yani sizce normal mi tavrı? Bir de 18 aylık kreşe başlasa çok zorlanır mı yoksa nisana kadar beklesem mi?