Acemi-annee bende bu konu hakkında hep vicdan yapıyorum aynen sizinki gibi yapıyorum az açıyorum yemek bitince kapatıyorum ama mecburen çünkü çok seçici ve yemek görünce midesini bulandırıyor bu durumda mecbur kalıyorum ekrana bizim de kilomuz düzelirse bırakırız inşallah sizin gibi düşünüyorum bende kontrollü verince çokta etkilemez bence