melegininannesi38 Sizi o kadar iyi anlıyorum ki lütfen her şeyden önce çocuğunuz için en doğru şeyi istediğinize dair şüpheye düşmeyin. Benim de oğlum uzun süre kilo problemi yaşadı hep alt seviyelerdeydik ki hala seçici besleniyor. O süre zarfında hem yedirmek hem tv izletmemek çok yormuştu. Sonrasında sınırlı süre ekrana bakmasına müsade ettim. Yemek yerken müzikli videolar ve uykuya geçişte kısa süre izledik. Çok şükür kilomuz ortalamanın bir tık üstüne çıktı, o yüzden kilo problemimiz ortadan kalkınca ekranı da kestik. 1.gün zorlandı ama en çok biz zorlandık sonrasında o da alıştı. Demem o ki her şey her zaman mükemmel olacak diye bir şey yok. Önceliğini siz belirleyin. Oğlumun gelişiminde de çok şükür bir sıkıntı yok, ekranı dengeli ve gerektiği yerde sunduk ve şu an kestik. Herkes çok sosyal ve akıllı olduğunu söylüyor çünkü bence en önemli şey ekransızlık değil ilgi ve sosyallik diye düşünüyorum. Gün içinde bunu sağlıyoruz üstelik çalışan anne baba olarak yapıyoruz. Her şeyde olduğu gibi zaman zaman çocuk büyütmede de dört dörtlük olunmayabilir tabi bu kime göre ve neye göre.