Ladimaki yürüyen rahatlık fakat gelişim basamaklarını atlıyor bebekler, engellenme yuvarlanma gibi becerileri hiç yapmadan ayaklanıyorlar, ayrıca ayakta içe basma gibi problemleri peşinden getiriyor.
Kaç gündür bende düşünmedim değil belim kopuyor artık. Bi yürüteç alsam mı diye. Ama eksilerini düşündükçe ben rahat edeceğim diye bebeğime zarar vermek istemiyorum