Evet en sonun da aldım bugün geldi. 7 aya giricek. Aman Allahım ne kadar rahatladım. Yarım saatte yarım saat kucağım da taşıyarak fıtık olucam diye korkuyordum. Şuan çok mutlu oynuyor ordan oraya gitmeye çalışıyor. 😍❣
Ama erkek çocukların tesislerine zararlı doktorumuz söyledi. Şöyle birşey yapabilirsiniz almak isterseniz. Tesis olan yeri kesin orda boşluk olsun öyle koyun. Tabi yine siz araştırıp bakıp ona göre alın çocuğunuza. Ben kendi adıma söylüyorum. Çok rahatlık valla. Inşallah bir sıkıntı yaşamayız. 😌