Gzdzeynep Yonca29 iç dudakları çok fazla ıslak mendille temizlemezseniz yapışıklık yaşamazsınız. İkinci kızım ilk kızımda da ikincisinde de yapışıklık yaşamadım. İç tarafı kaka bulaşmadıysa temizlemiyorum.
simgegdz Yonca29 ay yok ya bebişim 40+1 haftada doğdu gelmiyordu artık günüm dolmuştu doktor tam gününde alalım dedi şuan 2.5 aylığız 🥹❤️
ilknur_3563 Yonca29 ilk kızım 39 da doğdu sezaryanla 2. kızım 32 haftalik doğdu 3. kızım 38+3 haftalik doğdu 4. kızım 37+3 de dogdu