mematiii amin o yolları bende gittim geldim ilk yavrumda çok zor o yoğun bakim kapısında beklemek bende pazartesi gecesi yoğun bakıma vermistim perşembe günü almıştım oğlumu 1 gün hastanede kalma sonucu cuma günü taburcu olduk ve verilmis sadakası varmış yavrumun o şerefsiz çete hastanelerinden birine sevk edilmişti bebeğim