Yonca29 benim ki sezeryan dı ilk kızım 39+1 de aldı ama daha hic belirti yoktu bence normal dogum olsa kesin 40 ı görürdü.
İkinci kızım 38+2 de aldı ama son zamanlar beni cok zorluyordu sanırım sancı falan vardı cok anlamıyordum ama sancı diyodu bilenler tarif edince , bence cinsiyetten ziyade 1. Doğum gec 2. Erken oluyor