Yonca29 Bebeğiniz ne zaman doğdu gerçi günü gelen doğuyor ama merak ediyorum kızlar erken doğar derler doğru mu gerçekten 😆
Rojen07 Yonca29 benim iki kızımda da oldu ama bi krem veriyorlar düzenli kullanıp masaj yapınca 10 günde düzeliyor ıslak mendil kullanmamayı öneriyorlar ilk zamanlarda
Gzdzeynep Yonca29 iç dudakları çok fazla ıslak mendille temizlemezseniz yapışıklık yaşamazsınız. İkinci kızım ilk kızımda da ikincisinde de yapışıklık yaşamadım. İç tarafı kaka bulaşmadıysa temizlemiyorum.
Rojen07 Yonca29 yok altını her temizlediğinizde bakarsınız zaten belli oluyor arada çok ince bi yapışma oluşmaya başlıyor alttan yukarı doğru birde zaten 5 15 günlükken kontrol amaçlı gittiğinizde doktorlar bakıyor içiniz rahat olsun