Doğar doğmaz verdim yazan arkadaslar için söylüyorum yaptıgınız hataları baskalarının yapmasınada sebep olmayın. Bebekleriniz ileride böbrek sorunları yasadıgında bunlar aklınıza gelsin. Bütün doktorlar ek gıda ile suyu aynı anda başlayın diyor youtube da bir sürü doktor var erken su verildiğinde yasanacak sorunları anlatan . Şimdi cıkıp hepsi sey diyecek ben verdim hiçte bir şey olmadı iyi ki vermişim . Sigara içen annede öyle diyor hoş ben içtim bir şey olmadı. Yapmayın arkadaslar zamanı gelince her şey daha güzel