ahgsgshsuwhw Kızlar kız bebeklerinde kaç aydan itibaren şu vermeye başladınız ve günlük ne kadar veriyosunuz
zarifhanim ahgsgshsuwhw 4. Ayda demir damlası sonrası vermeye başladım. En temiz içerikli olanı da ne yazık ki ağızda renk veriyor.
karadenizl ahgsgshsuwhw 6 aylık olana kadar yarım çay kaşığı veriyodum günlük 6 aydan sonra normal vermeye başlamıştım
balpetegininannesi166_ 5.ayda ek gıdaya basladik. Tadimlardan 10-15 dakika sonra veriyorum. Günlük 100 120 ml su içiyor
cansusrgl balpetegininannesi166_ doktor önerisiyle mi başladınız ek gıdaya 5. Ayda bende başlamak istiyorum boğazlı bir bebek sadece emziriyorum ama yoruldum iki göğüsümü birden emziriyorum anca doyuyor
karadenizl zarifhanim oceanın kullandık biz ne renk verdi ne de dişlerde kararma yaptı cnm aklında olsun
serayyyy zarifhanim ocean kullandık renk yok damladan sonra agızı temızlensın diye su verın dedı doktor su da içtikce verıyorum
ZeynepMahur cudana ne alaka ablacım ben ek gıdaya geçmeden verdim , annem iki torununa da ek gıdaya başlamadan verdi maşallah dipçik gibiler hemde doktor kontrolü altında .
ahgsgshsuwhw cudana farketmez zaten klavye duzeltiginden dolayı kız diye yazmış direkkyoksa zaten kız erkek farketmez
Yonca29 ahgsgshsuwhw 3 cocuk annesiyim hepsine doğar doğmaz su verdim ilk 1 çay kaşığı ile başladım haftalar geçtikçe 2 kasık 3 kasık olarak arttirdim şimdi 3 çocuğum da suyu çok seviyor
SiprayiL ahgsgshsuwhw gözlerim o yorumu aradı ve gördüm maalesef… 6 aylıkken ek gıdaya başlayınca verdim
ymrasl ahgsgshsuwhw 4 buçuk aylıktı ek gıdaya yavaş yavaş gectık su vermeye başladım sımdı 6.ayına gircek her ek gıdadan sonra verıyorum ılk 30 ml den az koyuyordum bıberona öyle öyle biraz biraz çoğaltıyorum suan 30 ml ıcıyo bazen daha fazla
_Pnr_Kmrc_ ahgsgshsuwhw doğdugundan beri verdim çünkü ağustosta doğdu ve aşırı sıcaklar vardı yaşadığım yerde sıcaklık 45 dereceleri buluyordu doktor çay kaşıgıyla ver demişti
nursevenn _Pnr_Kmrc_ Sütünüzden bebeğe zaten su geçiyor ekstra vermenize gerek yok doktorunuzun söylemine de şaşırdım doğrusu
letubra _Pnr_Kmrc_ cehennem sıcağında doğum yaptım doktorum vermememi söyledi. 4 ay bitti hala hiç vermedim. Sütün nerdeyse tamamı su zaten her emzirmede fazla fazla alıyor suyu
ahgsgshsuwhw Meltemmss özelikle kız yazmadım klavye düzeltiyor kız diye yazmış yoksa bunun kızı erkeği mi var
oykueyluly Kızım 3. Ayına gircek 2 aylik aşıdan sonra şurup verdim o da şekerli ya 2 sefer yarım çay kaşığı su verdim onun dışında vermiyorum vermedim