sonsuz17 Elifff61 umudumu kaybetmiyim diyorum ama çok inatçı denemediim şey kalmadı kilo alımı nasıl sizin
Elifff61 sonsuz17 bende aynı şekilde ayakta emziriyorum.Saç kurutma makinesiyle emziriyorum.Uyandığı gibi ayılmadan emzirmeye çalışıyorum.Evde bir yere çıkamıyorum iyice psikolojim bozuldu.800gr almış bu ay.Sizin ne zamandır devam ediyor bu red.Bebeğinizin kilo alımı nasıl?
sonsuz17 Elifff61 birinci ay bittiğinden sarılığı geçtiğinden beri öyle ilk ay bir buçuk kilo aldı diğer aylar 700 500 doğduğu günden beri evdeyim uykuda emiyo besikte sallanıp
Elifff61 sonsuz17 bizde aynı ilk ay sürekli emiyordu 1,5 kilo aldı.Bir aylıktan sonra red başladı ve ikinci ay 700 gr sonra da 800 gr aldı.Süt ürünlerine alerjiden şüphelendik.15 gündür süt ürünlerini yemiyorum.Biraz bağırsak hareketleri düzene girdi ama emme düzelmedi hala.Herkesin bebeği memeden ayrılmaz bizim emme saatlerimiz işkence gibi😔
Glycn Bizde 3,5 aylik olduk tam 1 haftadir memeyi görünce bile ağladiği oluyor. Aslinda memeci bir bebekti ama neden böyle yapmaya başladi anlamadim. Memeden sonra mama takviye veriyorum ben Mecbur bu ara önce mama sonra meme veriyorum. Keyif sigarasi gibi cani isterse geveliyor sadece mememi agzinda Açikcasi baya canim sıkkın bu durumdan dolayi 😒
Acemiannecik Kumsal1122 bende ayni durumdayim 3 defa anca emiyor o da 5 dk kesinlikle meme kabul etmiyor sagip biberonla verdim onu da kabul etmiyor 10 gunde sadece 100 gram almis çok üzülüyorum
Elifff61 Acemiannecik bizim de biberonu almıyor bende arada sağıp kaşıkla veriyorum onun da yarısını dışarı püskürtüyor
sonsuz17 Elifff61 son cümleni hep söylüyorum onlar bide şikayetçi keşke öyle olsa kızım diyorum bi çaresi olsa herşeye varım
Acemiannecik Elifff61 aynen oyle belki metal kasikla içmiyordur dediler silikon kaşık aldim onu da püskürtüyor maalesef napicam bilmiyorum cok stres yapmaya basladim artik
Mrvykn Kumsal1122 Bak bende aynı durumdayım. Cicekimftm arkadaşın dediği gibi yapıyorum. Almadığında ayağa kalkıyorum. Dolaşarak emzirmeye çalışıyorum. Biraz sırtını ovalıyorum. Tekrar deniyorum falan. Sonunda sinirle emiyor. Ama bayağı uğraştırıyor 🙄
Huseyinseymaislim Kumsal1122 benimkide oyle yaaa😔😔cok uzuluyorum oyle yapinca benim kizimda 3 ay 11 gunluk tek gogsumu hic emmedi bir gogsumle idare ettim baktim olmuyir doymuyuyo bebelac aldim simdide gigsumu tutmuyor sadece gunde 3 defa tutar o yuzden sutumu sagip veriyorum
Merveymn Bizimki meme aşığı daha Bi Red yaşamadık ama bizimde hep oyun oynamak hoplanmak evi gezdirilsin istiyor uyku desen sıfır resmen kas yapmış durumdayım 😤😤 bizim gibi olan varmı çağre bulan 😢
Kumsal1122 Kızlar bebeğim zor olsada emmeye basladi hatta surekli emmek istiyor ama cok sinirleniyor emerken bende, dolastirarak emziriyorum tam emmeye baslayinca oturuyorum, boyle bi cozum yolu buldum kendimcee🤷♀️
Elifff61 Kumsal1122 neden sinirleniyorlar acaba bir türlü çözemedim.Bazen benimki de isteyerek memeyi tutuyor ama sonra sinirlenip ağlayarak bırakıyor.Her emzirmede bir ümitle yaklaşıyorum ama hepsi zoraki.Huzurlu bir emme gerçekleşse artık keşke.Yok mu meme reddi yaşayıp da eskisi gibi dönen huzurla emen bebekler