Kumsal1122 Bebegımm 3 buçuk aylık öglenleri fazla emmiyor toplasan 3 defa emiyor, bebegi boyle olan var mıı😔
Cicekimftm Kumsal1122 3. Ve 4. Ay arasında emme problemi normal. Atak haftasında büyük ihtimal bebeğiniz. Emzik veya biberon kullanıyorsanız bırakın. Reddettiğinde ayakta emzirin,emzirirken şarkı söyleyin onunla konuşun. Geçiçi bir dönem merak etmeyin
Defnedilan34 Kumsal1122 benim kızımda 3 aylık mama yiyor ama dediğin gibi gündüz toplasan 2 3 kez anca yiyor doktor bu aylarda meme biberon reddi oluyor gezdirerek veya banyo yaptırırken veya başbaşa olduğunuz zamanlarda yedirmeyi dene algıları açıldığı için reddediyorlar dedi canm
Furkan42 Kumsal1122 benimde 3 aylık bebeğim meme reddi var. Geceleri alıyordu memeyi iki gündür gecede almıyor. Biberonla mama yiyordu bu aralar çok az besleniyor istemiyor. Rota aşısı olmuştu ondan mi acaba dedim.
Kumsal1122 Cicekimftm emzik kullanmıyordum ama simdi emzik denedim emzigi verince huysuzlugu gitti ama bakalim emmeyi reddedecekmii, insallaah cabucak gecer bu red zamanı😔
Mrvykn Kumsal1122 Bak bende aynı durumdayım. Cicekimftm arkadaşın dediği gibi yapıyorum. Almadığında ayağa kalkıyorum. Dolaşarak emzirmeye çalışıyorum. Biraz sırtını ovalıyorum. Tekrar deniyorum falan. Sonunda sinirle emiyor. Ama bayağı uğraştırıyor 🙄
sonsuz17 Kumsal1122 bizimde meme reddi var sadece uykuda emiyo iki aydır öyle elbet değişecek diyorum ama çok yoruldum kilo alımı da az oluyor bu yüzden
Elifff61 sonsuz17 aynı sorunu bende yaşıyorum iki aydın sadece uykuda emiyor.Ben de yoruldum geçmedi geçmeyecek mi bilmiyorum
sonsuz17 Kumsal1122 napmayi düşünüyorsun Bzn o kadar yoruyor ki kesmek istiyorum çok küçük Kiyamiyorum da arada kaldım biseyi ne kadar çok istersem olmuyormuş
Kumsal1122 sonsuz17 az daha sabredicem, eger red ederse mamaya baslamayı dusunuyorum cunku kilo alimi olmuyor emmeyince, cok zor bi durumm😥
sonsuz17 Kumsal1122 bende dört aya girelim ek biseyler düşünüyorum günde bir kere mama falan ilk ay bir buçuk kilo alan bebek diğer aylar 700 500 aldı bu ay çok merak ediyorum
Feyzabzkl Kumsal1122 benim bebeğim de öyle. Zorla emziriyorum resmen abisi böyle değildi ağzından bir an olsun bırakmazdı. Elimden geldiğince oyunla veya dikkatini dağıtarak vermeye çalışıyorum.
sonsuz17 Elifff61 umudumu kaybetmiyim diyorum ama çok inatçı denemediim şey kalmadı kilo alımı nasıl sizin