Tgbsll E Vitamini minik cam kapsüllerde bir tanesini kırıp elimle her emzirmeden sonra Sürüyordum. Arada fito krem ile karıştırıp sürüyordum. Ama silikon gögüs uçları ile emzirmeye devam ettim. Son çare bende bunlar iyi geldi. Bende sizin gibi ne duysam yaptım inanın. Ve hiç geçmedi bu kez moral bozuluyor. Ama mutlaka geçecek sadece biraz hassas bir yer. Şimdi inanın cok daha rahat. Ama halen göğüs uçlarım çamaşıra değdiğinde ağrıyor. O yüzden de gümüş kapakları hiç çıkarmıyorum. Ama emzirmede ağrı geçti. Sizinle geçecek.