bilinmeyen123 bnmde arkadasimin hem yegeni hem kuzeninin cocugu otizm. Biri erken biri gec farkedilmis sanirimm. Hatta kuzen cocugunu arkadsm farketmis yegeninden bildigi icin. Ailesine soylemis, ilkten bi kabullenmemisler ama snradan teshis koymuslar herhalde. Bende bi ara otururken oglumda var mi sence dedm, yok dedi ama kendince tabi. Ne belritleri oluyor dedigimde, ismine tepki vermiyor, dönen seylere ilgisi oluyor dedi ama mesela, eline gecen her seyi döndurmeye calisiyor dedi. Bianda cok korkarsa veya bi travma kalirsada otizm olabiliyor dedi(tabi bu kdr dogru bilemiyorum). Baska bikac sey dha soylemsti ama unttum. Bunlarinndisinda ben yemeyle icmeyle alakali oldgnu zannetmiyorum. O zman fakir aile cocuklairnin hepsnin otizm olmasi lazim. Hicte oyle bi istatistik gormedim duymadm. Otizm eger arttiysa eskiye gore, ya bilgi kirliliginden ya da yedigimiz katki maddelerinden kaynakli. Ustte yazdigim yeme icme durumu ile farkli mevzu demek istedigim. Veya belki aşılar da olabilir bilemiyorumm. Cocugunuz eger burnundan nefes aliyorsa otizm olabilir doktora gorunun demeye kdr dustu bu konu nerdyse yani. Her bi halta otizm otzm. Ayy blmiyorum valla ya. Karisik isler bunlar. Herkes kafasindan veya duydugunu gordugunu soyluyor ama belge ile kanıtla konusan kmse yok.