kkbb367 A-E-Dymz aaa valla bende öyle beşik almıştım ilerde büyütüp kullanjrim diye kullanissiz demek ki canim şuan moralim bozuldu besigide kullanamadım başka şehire taşınmak zorunda kaldık kullanamadim