kkbb367 valla canım bizde 2 türlü kullanırız diye aldık ilk bebeğim beşik olarak kullandı 22 aylıktı diğer bebeğim doğdu böylelikle oda yaptık Bebeğim 2 yaşında 6 ay önce büyüyen beşiğe çevirip yatak aldık korumalık taktırdık benim hiç içime sinmedi canım bu şekilde birinde görsem ben almazdım ama seninde benim gibi şaunda elinde var biraz öyle kullanıp yeni alırsın ben yatağına para verdiğim için gözden çıkaramıyorum alacağım yatak ile ebat uymuyor 2 sene daha kullansın yeni alırız dedik