Deletedmom_897 PamukPrensesannesii yaa hakkınız da hayırlısı olsun daha güzel kapılar açılır inşallah
rth PamukPrensesannesii işe başlarsan çocuğu ne yapacaksın oda mı ekecek yanında oda gelecekse onla git durumu izah edersin
htcysf PamukPrensesannesii bence götürün zaten onu da oraya yazdırmayı düşünüyormuşsunuz bırakacak kimsem yoktu değilde kızımda ortamı görsün onu da yazdırmayı düşünüyorum bu konuyu da konuşalım istedim diyin
Bennureyla PamukPrensesannesii benim bir komşum kreşin temizliğini yapıyordu kendi kızıda aynı kreşte bedava kalıyordu diğer çocuklar gibi.
PamukPrensesannesii AslanKadini_ Başka işlere bakıyorum da kızımın kreş çıkış saatiyle uyuşan bir iş bulamıyorum canım