JollyBaby Canım senin hiç mi kuzenin arkadaşın eşin dostun konu komsun yok anlamadım ki güvenebileceğini emanet edebileceğin. Bu şartlar altında cok zor Allah yardımcın olsun
PamukPrensesannesii JollyBaby Teşekkür ederim var ama insan zor duruma düşünce herkes sırt dönüyor inanın.
JollyBaby PamukPrensesannesii Gerçekten cevrendekk insanlar bu kadar mı gaddar, merhametsiz? Yakın olsak ben bakarım diyeceğim o derece bu insanlar nasıl bu kadar kör olabiliyor benim aklım almıyor.
JuliJuli06 PamukPrensesannesii bence durumu izah edebilirsiniz gorusmeye gidince. Cocugu birakabilecegim kimse olmadigi icin o yuzden bu ise kabul edilirsem kizimida bu krese yazdirmak istiyorum diyebilirsiniz.
PamukPrensesannesii JuliJuli06 Zaten bugün telefonla konuştuk. Çocuğu çok fazla sorun ediyorlar anlamadım nedenini. Ben genelde bekar alıyorum çocuğun daha küçükmüş zor olur felan dediler bunun üstüne birde çocukla gitsem anlayışlı olacaklarını düşünemiyorum
PamukPrensesannesii JollyBaby Maalesef bizim ailede herkes işine yarayani seviyor. Çok üzgünüm böyle bir ailem olduğu için.
Husnur PamukPrensesannesii oyun evi falan yokmu bi saat bıraksanız valla yakınımda olsa bana bırakın dicem de ben antalydayım
melis_t PamukPrensesannesii çocukla iş görüşmesine mi gidilir Allah aşkına ? Biraz mantıklı düşünürseniz direk olumsuz sonuçlanacağını anlayabilirsiniz ayrıca anne ve çocuğu aynı kreş içerisinde bulundurmuyorlar bilginiz olsun farklı yere kreşe vermeniz gerekiyor size de gidince bunu söylerler zaten
PamukPrensesannesii melis_t ACanim bende olumsuz bir sonuç alırım diye düşünüyorum zaten ama çaresizim yani keyfimden götüreyim demedim :) Olsun burada 2 tane daha kreş var öyle bir şey derlerse onlara bakarım. Nede olsa gene aynı saatlerde gidip gelmiş olacağız
caylavyu PamukPrensesannesii Yanınızda götürün emanet etmeyin bence. Hem bir kere görmüşsünüz en hareketli zamanları Allah korusun. Hakkınızda hayırlısı olsun
PamukPrensesannesii AslanKadini_ Kadın beni liseden çocuk gelişimi çıkışlı sanmış. Şuan da beni üniversitede çocuk gelişimi okuyorum. Mezun olmadan alamam dedi haklı olarak:)
AslanKadini_ PamukPrensesannesii haa kurallara göre hareket ediyor ise başka bi iş denesen illa kres mi olmalı?
Deletedmom_897 PamukPrensesannesii yaa hakkınız da hayırlısı olsun daha güzel kapılar açılır inşallah
PamukPrensesannesii AslanKadini_ Başka işlere bakıyorum da kızımın kreş çıkış saatiyle uyuşan bir iş bulamıyorum canım