Tusa_ ben de hastayım su an sağlıkocagnda kontrolü vardı cocugun o sıra kendimi de sordum hastayım diye ilaç yazmadı burnunu tuzlu suyla yıka sürekli dedi bide maske tak cocuga bulasmasın dedi ama maske takınca benim oğlan beni tanımadıgı için emmedi hiçbirsekilde o yüzden mecbur maskeyi de cıkardım ıhlamur iciyorum ballı süt içiyorum biraz düzeldim gibi tabi oglana da bulastı ates yok ama burun akıntısı hapsuruk öksürük var burnunu hergün üc dört defa temizliyorum keyifsiz değil cok sükür o yüzden ona da surup flan vermiyorum