Emzirdiğim için sadece parol içtim ama burnumun akmasını kesmedi ne yapabilirim hapşuruyorum ve burnum akıyor başka bişeyim yok şimdilik ilerlemesinden korkuyorum bebişim 6 aylık acaba mama falan mı versem ne yapsam ilaç içsem bilemiyorum çok karışık kafam daha önce hiç mama vermedim sadece anne sütü bi akıl verin be bacılar