cauuv2 Pasamdapasam ben kendi salaklıgıma kaldım sınava kadar cok iyi araba kullanıyodum eksiksiz. Heyecandan bacaklarım titriyodu pedal kullanamadım heyecandan oldugunu bildigim icin neyse 2. De o heyecanı yapmıcam dedm yapmadım ve geçtim cok takmadım😂
YumukluSucurtaa Pasamdapasam valla bişey olmuyor canım sadece sakin oluyorsun heyecan yapmıyorsun normalde ben de çok heyecn yaparım sinavlarda hatta kalmışlığım var heyecandan ilaç atıp gittigim sınavda heyecanım baskindi titreme vs olmuyor heyecandan ☺️
Pasamdapasam @“oznrss”#p33884141estagfirullah ama bende salakligima kaldim😒😒😒 ya super kullaniyodum derste aklima geldikce ayilip bayiliyorm🫠
hilaldorukk Pasamdapasam ben de bugün aynısını yaşadım l parkı yaptım çıkarken dubaya çarptım hala alışamdım nasıl kaldım diye üzülüp duruyorum🥲
Pasamdapasam hilaldorukk yapip cikarken olmasi daha uzucu oluyo yapamasak neyse 😔 ben ogun full aglamistm🤭 2.sinaviniz nezaman bellimi
aysebb beyzabbygt Birdaha para yatırıyorsunuz yeniden 4 sınav hakkı kazanıyorsunuz. İlk başta yatırılan kurs parasının aynısından yani 😂