Pasamdapasam bende ilkinde kalmıştım. Öyle bi heyecanlıydım ki bacaklarım titriyodu tutmuyodu böyle . Bi kâğıda imza atmam lazımdı da heyecandan el titremesinden kutucuğu tutturamamıştım 😁 bu kadar heyecana rağmen ikincide daha sakindim, alabildim. 4 yıldır da aktif araba kullanıyorum. Ben aldıysam siz çok rahat alırsınız, meraklanmayın 🌸