Suriyeyi aldık derken? Biz Suriye’yi işgal mi ettik ki alalımda söz sahibi olalım? Biz sadece sınır komşumuz olduğu için kendi ülkemizin güvenliği için Suriye konusunda söz sahibiyiz. İşgalci devlet değil arabulucuyuz. Tarihi kanal a haber’den izlemeyi bırakın lütfen.