pinartmd Minikprenses_1 benim minik prensesim 2 ay 13 gunluk 33. Haftalik dogdu 2240 gram olarak en son 5200du 2 bck saatte bi acikiyo gece uykuya asla dalamiyo saatlerce ugrasiyoruz uyuduktan sonrada 3 saat arayla uyanmadan sutu biberonla verip uyutmaya devam ediyorum alti cok dolu dgilse dokunmuyorum araliksz bi 6 7 saat uyuyo o zmn
cLearQueen aydint Hazom gungorgonca eyberenimo pinartmd mihrecansu Dllbbr Hazom kmomm hanımlar benim kızım 2 ay 4 gunluk ama elini emmesi falan yok normal mi sizce ne zaman baslar eline kendi parmagimi verince tutuyor ama baska bisey verince de tutmuyo ama agzina goturmuyo
gungorgonca Benim bebeğim 3000kilo doğdu şu anda bir buçuk aylık kilosu 4kilo aceba normal mi sadece anne sütü alıyor buradaki yorumlara bakınca çok moralim bozuldu az geldi bana kilosu sanki
Hazom mihrecansu aslında her zaman böyle değil bazen 3 saat uyuduğu da oluyor tamamen gündüz uykusuna bağlı. Kg alımınız nasıl peki
mihrecansu Hazom Hazom benim kızımda üç saat uyuyordu ama bu birkaç gündür 1.5-2 saatte kalktığı oluyor biz 1800 doğduk şuan 3500 falan diye tahmin ediyorum yarın tartılacağız
aydint kmomm emzik veriyo musunuz? Bizde 2 ay 16 günlüğüz,aynı şeyleri yaşıyoruz, bizimki emzik emmediği için biraz endişeliyim elini emmeyi alışkanlık haline getirirse diye, gece uykularımızda sizinle aynı
kmomm aydint emzik veriyorum ama tutmuyor uyku sersemi ve dışarıda tutuyor sadece. Doktora danıştık. Sakın engellemeyin. Bu parmak emmek gibi Bişey değil olması gereken bir şey bir gelişim göstergesi dedi. Zamanla bırakıp bu seferde ellerini izlemeye başlayacakmış
kmomm cLearQueen benim bebeğimde eline bişey verince tutmuyor. 2 ay 14 günlük. 15 gündür elini yumruk yapıp emiyor. Başlarda yapamayıp çığlık atıyordu şimdi daha rahat götürüyor. Bu ayın sonuna kadar yapmazsa 3. Ay kontrolünde doktora söylersiniz
eylulneva0925 Minikprenses_1 benim bebeğimde 2 ay 13 günlük 38 haftalık 2800 doğdu bir hafta önce doktora götürdüm 4.500 olmuştu çok küçük ya çok kusuyo gelişmiyo 😕 gören herkeste bu niye bu kadar küçük diyo morelim iyice bozuluyor 😞😞uyku düzeni bazen çok iyi bazende ne yaparsam yapayım ne gece ne gündüz uykuya dalmaz hep kısa kısa uykulara geçiş yapıyor
zubeydemny eylulneva0925 dışarıdan söylenenlere takılmayin onlar yapmiyor annelik siz yapıyorsunuz siz hissediyorsunuz siz besliyorsunuz siz uyksuuz kaliyorsunuz. Benimde oğlum 2 kilo doğdu hep az kilo aldi ama elimden geleni yapiyordum ama almiyordu o yüzden vicdanın rahat olsun insan lar hep söyleyecek birşey bulurlar 🤍 sen bu anların tadını çıkar küçük kokusunu özlüyorum şuan da
bade38_ eylulneva0925 bende 38 haftalik dogum yaptım bebeğim 2600 gr doğdu. Gecen hafta dr kontrolünde tam 4 kg geldi. Şu an 2 ay 2 günlük. Bana da herkes çok küçük sütün mü yaramıyor sütün mü az neden az kilo alıyor diyor moralim çok bozuluyor dr kontrolde hersey güzel dese de hep bi tedirginlik var üzerimde
Kupeklergiremez eylulneva0925 bende 2800 doğdı 38 haftada ertesi gün 2700 oldu 2 ayında 4800 falandı bebekten bebeğe çok fark var anne sütüyle besleniyordu benim ki de ama çevremde olumsuz yorum yapanları asla umursamadım bile bebek günde 5-6 kere çiş yapıp kakasını da yapıyorsa tırnakları düzenli uzuyorsa rahat mutluysa hiç endişe etme çok kilolu olunca da bir şey değişmiyor emin olabilirsin üstelik daha 2 ayda 4-5 ayda çok çabuk toparlanıyorlar bebek doymuyorsa eğer mama vermekten asla çekinme önemli olan bebeğin doyması 🥰
sims35 Bende 3 gündür anneyimm 💙 Oğlum 3 gündür elimi ayağıma dolaştırıyor 😂 Geceleri neredeyse 2 saatte bir emzirmek için kalkıyor. Gazı olduğunda çok ağlıyor ve beni çok korkutuyor. Ama yinede hissiyatı tarif edilemez 🥹💙
kemalefe 27 günlük bebeğim var. 2730 gram doğdu, 2400 e düştü. Mama ile besleniyor sadecd. Ne kadar oldu bilmiyorum:) haftaya kontrolümüz var. Bol depresyonlu bi lohusalık geçiriyorum :(
zubeydemny kemalefe hepimiz aynı süreçlerden geçtik canım uzaktan çok güzel görünüyor du annelik ama zor kısımlarını yaşayınca farkettik ama geçiyor zamanla öğreniyoruz anneliği ilerden bir anne olarak ve tez konusunu bu hassasiyetle secmis bir anne olarak söylüyorum 💙
seymaceviik kemalefe bende 26 günlük anneyim bir anım bir anımı tutmuyo kendimi sürekli yetersiz hissediyorum kimseyi göresim gelmiyor ama annem ve kayınvalidem olmasada tek yapamam gibi de hissediyorum sonuna kadar lohusalığı yaşıyorum yani
kemalefe zubeydemny sanki insan öğrenemeyecekmişim gibi. Diğer herkes benden daha iyi bakıyormuş gibi hissediyorum. Normal mi :)
eylulneva0925 zubeydemny gerçekten öyle ama işte insan üzülüyor bide benim bebeğim sürekli kusuyo yani gelişeceği varsada yedikleri durmuyor
glshgkcn Bir ay 7 günlük oğlum .37.haftada 3 kilo doğdu 2.900 dü hastaneden çıkarken şimdi 4.300 kg sağım yaparak biberonla anne sütü veriyorum bazen günde bir defa mama veriyorum 60 cc sütüm az geldiği yedek olmasdıgı günler . Çok gazlı bebek ve iki üç günde bir sarı cıvık kaka yapıyor . Uyku düzeni henüz yok aksamları 8-12 arası genelde ağlar uyanık durur gaz sancılarından dolayı .
hicbiryeristan glshgkcn benim bebeğimi anlatmışsınız, Allah sağlıklı ömürler versin. 🙏Aynı süreçleri yaşamışız. Gece 23:00 civarında ne oluyorsa oğluma sakinleştiremiyorum. Mecbur mama verip uyutmaya çalışıyorum.
zubeydemny eylulneva0925 o konuda merak etme vitamini aliyor diyor doktorlar benim bir tedavi surecimdede sürekli kusmak zorunda kalirdim genede ye onun vitamini alirsin derdi doktorlar. Annelik zor bir sanaat Bir şeyi sekillendiriyoruz kolay değil büyütüyoruz bir canlıyı bir damladan büyüttük onlari
papatya50 16 günlük olduk bugün erkek bebeğim var üç gündür çok huzursuz sürekli ağlıyor bağırıyor sadece emerken susuyor yarın çocuk doktoruna goturucem ama bı bilgisi olan varmı acaba tedirgin oldum . Gaz sancisi dedik gaz damlasi felan aldık ama fayda etmedi
Elizaryaa papatya50 Gaz damlaları malesef pek etki etmiyor. Emzirmeden önce yüzüstü yatırın bir 3 4 dk. Daha sonra emzirin gazı daha rahat çıkar.youtube dan gaz videoları var onları izleyerek sürekli masaj yaparak gazını çıkarın. İnanın en etkili yöntem masaj . İki bebek tecrübesi😊
Alinasmutter papatya50 Benim de bebeğim bugün 15 günlük.Benzer sorunları yaşıyorum ve ne yapacağımı bilemiyorum.3 gune kadar gayet güzel bir uykusu vardi.Ama 3 gündür gündüzleri sürekli memede uyumak istiyor.Yatağuna bırakınca uyanip ağlıyor.Çift meme emzirmemi öneriyor ebe.Ama bebeğim tek memede yorulup uyuyakalıyor.Gazini çıkarmaya çalışsam o hamur halde mümkün olmuyor.Uyuyor bir süre sonra uyanıyor o zaman gazini çıkarıyorum.Ama kakasını yaparken zorlanıyor gibi sanki.Tecrubeli anneler yazabilir mi?Neyi hatalı yapıyorum. 😞
anneyimannea mer_501 philips avent kullanın o biraz daha iyi wee filan kullanmayın onların akışı hızlı çok çabuk meme reddi yapıyor