Minikprenses_1 Selam kızlar nasıl gidiyor bebişlerinizin uyku düzeni var mı gece beslenmeleri nasıl siz mi kaldırıyorsunuz kendinin uyanmasını mı bekliyorsunuz kaç kilo doğmuşlardı kilo alımları nasıl aşılarını yaptırdınız mı sesler çıkarmaya başladılar mı birde kakaları nasıl bizimki cıvık ve sarı köpüklü oluyor normalmi acaba doktora sormayı unuttum birde günde bir yada iki kez kaka yapıyor sizinkiler nasıl göğüslerimde yumuşak genelde emerken süt geliyor o şekilde olan var mı bazen acaba yetmiyor mu diye düşünüyorum
elifkesim Minikprenses_1 benim bebeğim 3 ay 1 günlük ama o yoldan yakın zamanda geçtiğim için cevaplıyorum 🥰 2. Ayda bi atak haftamız olmuştu 7 gün kadar sürdü huzursuzdu az uyuyordu. Kakası günde 4 ila 5 arası oluyordu. Gece emmesi ilk ay kadar yoğun olmasa da 2 saatte 1 kendisi emmek için uyanıyor henüz bu değişim göstermedi. Göğüslerimi daha hızlı emmeye ve boşaltmaya başladı. Çişli bezi yeterliyse bebeğiniz doyuyordur. Göğsünüzün yumuşak olması bi nevi fizyolojik. 3lü karma aşılarını olduktan 6 saat sonra yoğun bir huysuzluğu oldu çok ağladı. Ertesi günü de ateşi 37,5 oldu calpol verdik ve hep sadece bezle durdurduk. 48 saat kadar nöbet tuttuk ilk 72 saat önemli olduğu için. Her saat kulaktan ateşini ölçtüm çok şükür ateşi olmadı. 2. Ayın 2. Haftasından sonra daha keyfli geçirdik şimdi 12. Hafta atağımız başladı uyku problemimiz var yine 😅😅 böyle karmaşalı devam ediyoruz
gg3848 Minikprenses_1 benim kızım 2 ay 21 günlük hala sallıyorum hiç uyku düzeni yok gece 3 den önce gece uykusuna geçmiyor ne yazık ki günde genelde 4 kaka yapıyor sesler çıkarıyor agu diyor son günlerde böyle tatlı bir hafif sesli gülmesi var bizi fethediyor göğüslerimi artık çok hızlı boşaltıyor gece genelde 3 saatte bir kalkıp emiyor ben ne gündüz ne gece kendim zorla emzirmiyorum şu ana kadar kilo alımımız iyiydi şükür🙏🏻
miraceminefe Minikprenses_1 Merhaba🫠 benim oğluşum da 2 ay 9 günlük gülücükler atmaya başladı sesler çıkartıyor çok güzel duygular.. bizim kakamızda altın sarısı ve cıvık normal yani(doktorumuz öyle söyledi) aşılarımızı oluyoruz🥰 39. Hafta da 3700gr dünyaya geldi şuan 6 kilo 700 gram civarındayız mama ile besleniyoruz .gece uykumuza 23:00 civarı geçiyoruz sabah 5 gibi kalkıyor.. Bende Çok isterdim bende anne sütü ile beslenmesini ama elimden gelenherşeyi yaptım hala da sağım yapıyorum 1 damla bile gelmiyor. Sağlığımız yerinde çok şükür önemlisi de bu😊
gg3848 Minikprenses_1 bu arada bizimde kakamız sarı doktorumuz normal dedi aşılarımızı da tabi ki hepsini yaptırıyoruz 3. Ayda da ilk doz rota virüsü aşısını yaptırıcaz🤗
Kupeklergiremez elifkesim benim bebekte 3 ay 3 günlük çok şükür uyku problemim düzeldi hatta şuan uyuduğu için özledim diyebilirim saat 21 de uykuya başlıyoruz 22 gibi bazen 23 gibi derin uykuyla geçiyoruz sabah saat 4 gibi uyanıp acıkıyor manasını içip direk uyuyor saat 8 de uyanıp tekrar mama alt değiştirme d vştamini biraz da koklaşma kıyafet değişimi derken 10 da uyuyup 1 e kadar uyuyor sizin uyku probleminiz eğer anne sütüyle beslenirse aç kalmış olabilir çünkü bende 2 ay çok dertli geçti bir an bitmeyecek sandım meğerse aç kalıyormuş sütüm yetmediği için uykusu bölünüyormuş yeterince doyduğuna emin olun çocuk uyku problemi yaşamaz ya gazı var ya açtır yada canı yanıyordur ilk anneliğim edindiğim tecrübe böyle ve benim bebekte kolik aşırı gazlı ağlayınca moraran bebek olmasına rağmen uykularımız düzene girdi size de belki tavsiye olsun istedim ☺️
1997sda miraceminefe kaç cc veriyorsunuz geceleri? benimki de mama ile besleniyor ama gece 6 saat kesintisiz uyuması hiç olmadı en fazla üç saat kesintisiz uyur sonra mama için aranmaya sızlanmaya başlar sizinki koca adam gibi akşam yatıp sabah kalkıyor ne güzel
mer_501 Benim oğlum da 2 aylik sütüm birden azaldj çocuk doymuyo mamayle destek veriyorum ama biberonla veriyorum diğer türlu sabirsiz çok ağlıyor umarim meme reddi yemem 😓
anneyimannea mer_501 philips avent kullanın o biraz daha iyi wee filan kullanmayın onların akışı hızlı çok çabuk meme reddi yapıyor
adasmummy Minikprenses_1 biz de tam iki aylık olduk. 3200gr doğmuştu şuan 5600gr civarında doktor normal dedi. 3 saatte bir 90 cc veriyorum günde 1 kere ya da 2 kere kaka yapıyor. Etrafa gülüyor sesler çıkarıyor diyor ben de mest oluyorum 🥰🥰 ayın 16sında da 2.ay aşılarımızı olacağız❤️
miraceminefe 1997sda 120cc içiyor kendi acıkıp uyanmadan uyandırmıyorum bende ama bazen 90cc içtiği oluyor o zaman 3 veya 4 saat uyuyor en fazla
1997sda Minikprenses_1 2 ay 3 günlük henüz uyku düzeni yok ama geceleri artık ben uyandırmıyorum kendi isteği ile uyanıyor genelde 2-3 saatte bir acıkıyor mama destekli gidiyoruz günde 1 defa kakaya çıkıyor kakası sarı ve köpüklü cıvık oluyor 3300 doğmuştı şimdi 6,5 kilo civarında yediği yarıyor ama milletin bebeği gibi günde 4-5 defa kakaya çıkamıyoruz biz 24 saatte 1 defa çıkabiliyoruz doktor sorun yok normal demişti. 2. Ay aşısını da bu hf olacağız
kmomm Benim bebeğimde 2 ay 14 günlük. 3450 gram doğdu. 2. Ay kontrolünde 5500 gramdı.Boyumuz 58 cmdi. Sadece anne sütü alıyor. Kaka sarı ve cıvık. Günde 1 bazen 2 yapıyor. Fizyolojik reflümüz vardı. Kusmalar azaldı. Ama sütüm tazyikli gelince kusması artıyor. 2. Ay aşılarını oldu. Ateş ya da huzursuzluk yaşamadık. 3 gündür uykusu çok kötüydü uykuya direndi. Bu gece düzeldi çok şükür uzun uykusunu 4,5 5 saat yapıyor. Ama uyku düzeni malesef yok. 2 haftadır sesler çıkarıyor bende taklit ediyorum. Herkese gülücükler saçıyor. 🥹💙
kmomm kmomm birde 2 haftadır ellerini yumruk yapıp yemeye başladı. Öyle iştahlı emiyor ki zevk alıyor resmen bundan. Uykusunun bozulmasının sebebi de bu ya uyanık kalıp konusmak istiyor ya da ellerini emmek istiyor. Doktorumuz 2. Ay kontrolünde bunun olacağını söylemişti. Ellerini tanıyormuş.
cLearQueen aydint Hazom gungorgonca eyberenimo pinartmd mihrecansu Dllbbr Hazom kmomm hanımlar benim kızım 2 ay 4 gunluk ama elini emmesi falan yok normal mi sizce ne zaman baslar eline kendi parmagimi verince tutuyor ama baska bisey verince de tutmuyo ama agzina goturmuyo
aydint kmomm emzik veriyo musunuz? Bizde 2 ay 16 günlüğüz,aynı şeyleri yaşıyoruz, bizimki emzik emmediği için biraz endişeliyim elini emmeyi alışkanlık haline getirirse diye, gece uykularımızda sizinle aynı
FtsCvlk kmomm e bu çok güzel bir şey ve gelişiminin de güzel olduğu anlamına gelir 😍 ayrıca çok tatlı olmuyorlar mı ya ellerini emerlerken. Ben bazen kızımı izlerken buluyorum kendimi 🙂🤎
cLearQueen 3200 dogan kizim 5800 oldu. Doktor 6 saate kadar uyuyabilir dedi. Uyku duzeni yok. Gece en gec 4 saate uyanir
cLearQueen 2 ay 4 gunluk kızım ellerini falan emmiyor bisey de tutmuyor normal midir.acaba ya sizlerinki nasıl
Kupeklergiremez cLearQueen Evet canım normal bir şey her bebek aynı olucak diye bir şey yok benim ki 3 ay 3 günlük iki haftadır el emme falan oldu takılma böyle şeylere hersey zamanla oturuyor yerine
Hazom 32 hafta prematüre doğan oğlum bugün 2 ay 11 günlük 😍 uyku düzeni yok. Mesela bu gece saat başı uyandı. 2 ay aşısını olduk sıkıntı olmadı şükür. Özel aşılar için daha karar vermedim. Kakasını her gün yapmıyor oda düzensiz
mihrecansu Hazom bizde 32 de doğduk. 2 ay 6 günlüğüz gece uykularımız çok kısaldı 1.5 saatte bir uyanıyor sizinde öyle mi prematüre olduğu için tam da diğer bebeklerle karşılaştıramıyorum
Dllbbr Benim kızım 5 aylık sizler artık bı uyku düzeni kurabilirsiniz benm kızıma ben 2. Yindan itibaren bı rutin kurup düzen oturtmaya çalıştım 3. Ayda düzenimiz oturdu çok şükür tabiki aralıksız uyumuyor fakat akşam uykusu lna erken geçiyor bikac saat uzun uyuyor bizde kendimize vakit ayirabiliyoruz
Hazom mihrecansu aslında her zaman böyle değil bazen 3 saat uyuduğu da oluyor tamamen gündüz uykusuna bağlı. Kg alımınız nasıl peki