Defnedilan34 bende aynı sorundan hep numara değiştirdim kızım üç buçuk aylık ve 4 numara prima kullanıyoruz büyük olmasına rağmen çok iz yapıyor çok kızartıyor kendi kendime birde beşimi alıp denesek diyordum. Büyüklüğüyle alaksı yok gibime geliyor artık buda bol torbalanmasına ragmen iz yapıyor bacaklarına kıp kırmızı ediyor