diyebirisi0 valla oğlum doğdu 11 aylık zar zor emekledi 14 aylık yürüdü . Millet 7 8 aylık yürüdü diyince ammada sallıyorlar dedim 😂😂 sonra kızım doğdu kızım 5 aylıkken emekledi 7 ayın sonuna doğru yürüdü 😂 tamamen çocuğun yerde geçirdiği süreyle alakalı. Oğlum tekti yerde durmak istemezdi kucak isterdi. Kızımı oğlum oynarken yanına yüz üstü bıraktım hep aaa bir baktım kedi pozisyonu alıp sallanıyor sonra başladı emeklemeye. Emeklerken baktı olmuyor tutunup kalkma başladı . Yürüteç bile kullanmadım kzıma yürüme arkadaşıyla gezerdi sonra onuda bıraktı yürüdü