diyebirisi0 Arkadaşlar bir tanıdığımın erkek çocuğu güya 7 8 aylıkken yürümeye başlamış böyle bir şey mümkün olabilir mi sizin bebişleriniz ne zaman yürüdü ?
Elfgrn diyebirisi0 Normaldir uzun yürüme beklemek güç ama o zamanlarda 2 3 adım atabilir. Benim kızım 9 ay 4 günlük yürüdü
Ays21 diyebirisi0 eşimin halasının torunu 10 aylıkken yürümüştü kendim tanıklık ettim buna ama 7-8 aylık bilemedim 🤔🤣 6 ayda daha yeni desteksiz otururken helal olsun yürüdüyse de 👌🏼🤣
anneann diyebirisi0 kuzenimin kızı oturmadan yuvarlanmadan dönmeden emeklemeye başlamıştı her bebek bir olmuyor
Esrbruck Bende 9 aylıkken yürümüşüm oğlum 11 aylıkken yürüdü bana da çok tuhaf geliyor o aylarda yürüyeni duyduğumda 😀 Görümcem de kızının 9 aylıkken şarkı söylediğini söyler o da çok tuhafıma gidiyor😅
Lilysa Esrbruck goruyor ve arttırıyorum 9 aylik bezi bırakmışım yurumusum ve konusmusum.Tuvaletim geldiğinde ağlayarak tuvaletin kapısına gidiyor beze asla yapmiyormusum. Akrabalar falan hep cinli bu bebek normal degil diyorlarmış 😂1 yaşında oğlum var onun bile bezi bıraktığını düşünemiyorum.
tugrulbey1 diyebirisi0 bence koltuğa tutunup ayağa kalkıyordur ya da tutunarak adımlıyordur. Buna yürüyor diyen bir sürü insan var. Desteksiz oturmaya ne zaman başladı ne zaman emekledi 7 ay çok erken bence
maygirl diyebirisi0 bende 8.5 aylik iken yürümüşüm normal olabliyor..sahsen madalya takmadilar bana😃boswrrin 8 aylikken yurumus 6 aylikken knusmus inanin hic onemi yok
Hernasipvaktineesirdir diyebirisi0 7 aylıkken desteksiz oruruyordu 8 aylıkken ayakta durmaya başladı 8 bucuk aylıkken bir yerden bir yere hiçbir yere tutunmadan yürüyerek gidebiliyordu 9 aylıkken çok net yürüyordu. Dönmesi de yürümeye başladıgından 2 hafta sonra yani 9 aylıkken oldu😊
Kestanesekeri diyebirisi0 görümcemin kızı 9 aylıkken yürüyordu maşallah 1 yaş doğum gününde fıldır fıldır çiftetelli oynuyordu 😂
Poly-ana diyebirisi0 Belki destekli demek istemiştir benim oğlumda 7 aylıkken ayaklandı 8 aylıkken destekli yürüyordu 10 aylıkken baya pıtır pıtır yürüyordu