Ebrubulut yok hayır tedavi bittikten sonra hiç yara çıkmadı ilk kızım oldu babaannesine gittiğimizde bulaşmış oda uyuz olduğunu bilmiyormuş doktora götürdüğümde losyon tarzı şeyler verdi kasintiyi azalttı ama yaralar çıkmaya devam etti bi süre sonra tekrar kaşıntı başladı en son eczanede yapılan bir krem kullandık sonrasında kaşıntı bitti yaralar da uzun sürdü geçmesi