Hanımlar 3 aydır uyuz iillettini çekiyorduk çok şükür atlattık ama geçtiğini nerden anladınız benim doktorum 1 ay boyunca yaralar çıkabilir kaşıntı devam edebilir bir ay sonra geçmeye başlar dedi kaşıntı yok denecek kadar az var oğlumun iki yerinde yara çıktı tekrar ama doktor öyle dediği içinde şey yabamiyorum biyandanda korkuyorum açaba tekrarladımi diye