Meri-Mel Annemlerin evi arabayla 15 dakika benim eşimde istemiyor işte özlüyorum vs ama bende diyorum ki sen zaten bütün gün uyuyorsun ve ben yoruluyorum sadece gececiyken 2-3 kalıyorum o bile bana öyle iyi geliyor ki. Bir de işe gidene kadar sürekli ya uyuyor ya yatıyor sadece yemek yemeye kalkıyor bende bir destek bekliyorum ama kendi de yoruluyor bir şey de diyemiyorum gidiyorum dinleniyorum 😂😂