betul97_
Maşallah canım iyi yapıyorsun benim eşim hiç istemiyor olmasa da evimizde olun diyor içi rahat ediyormuş öyle benim kiz da artık 25 aylık yerini arıyor zaten de insan ister istemez insan arar yanında o dönem beni de biri bıraksa annemde kalırdım 😥