ensr bacım sevmeyen çocuk sevmiyor.benimki doğduğundan beri sevmedi.en fazla iki dk yaotırabiliyordum gün içinde düşün yani.hala da sevmez.ama ben 3.5 aylıkken kucagımda oturtuyordum yavaş yavaş.4.5 aylıkken destekli oturttum koltukta.5 .5 aylıkken de desteksiz oturtmaya çalıştık zaten beş gün sonra da oturdu.demek istediğm tamamen alıştırma meselesi.ben dönme meselesine üzerine de bu kadar çok düşseydim belki onu da çok iyi yapardı.ama şimdilik yaptıgı oturmak.sağ tarafa dönmek.bu kadar.sen de çok bişey bekleme endişe de etme.geröektme keyiflerş istemiyor ve bebeklere zorla bişey yaptırmak çok çok zor