ensr ya ben bu aylara hiç takılmıyorum artık.benimi de Mayıs doğumlu.doktorların şu ayda dönmesi lazım,şu ayda şunu yapması lazım laflarına da sinir oluyorum.hiç takılma sen Dr sakın.ben aşırı takıldkm bir ara.kızım 4 aylıkken tek tarafa dönüyordu.birden kesti.6.5 aylık olana kadar dönmedi.emekle zaten yok.sürünme dahi yok.tummy time hiç sevmedi.napayım ağlatarak mı yapıyım yani.somra bir ara farkettim dönüyor bu çocuk.bir kere döndü çünkü.keufi dönmek istemiyor sadece.sürünmek istemşyor mesela.zorumda da değil zaten.ben de takıyorudm niye dönmüyor diye ama sevmiyor benimki anladım.hep oturmak yürümek istiyor.onun da huyu bu yani