Merve herkes mümkün mertebe geç gönderiyor okula cünkü, biz sabahcı yaptık isteyerek ve 5yas 6 yaş diye grup ayrımı yoktu
Ama arkadasları büyük olmasına rağmen problem yaşamıyoruz şuanlık güzel gidiyor sayıları öğreniyorlar, etkinlikler de aynı şekilde.
Hatta yerli malı haftası olarak şiir vermiş kısa 4lük
İlk ezberleyen oğlum oldu
Arkadasımın oğlu da ilkokula basladı fiziki olarak da zayıftı, küçük kaslar da gelişmemiş olmalı ki yazı yazarken ödev yaparken hep geç kalıyor diye 2 hafta sonunda tekrar anaokuluna döndü
Ben kendi fikrim ve gözlemlediğim 2.kez anaokuluna gitse de sıkılmaz. En azından el kasları da daha gelişmiş olur, okul ortamına ve kurallara da daha fazla hakim olur, paylasmayı öğrenir, sorumluluklarını öğrenir. İlkokul 1.sınıf çok önemli ben tam hazır olmasını ıstiyorum