Merve benim de kayınpederim görümcelerim ve kaynım öğretmen, hepsi hep geç baslaması taraftarı acıkcası. Eğitim sisteminin içinde bulununca uyarıları dikkate alıyorum, üstelik şuan sınıfında sadece 3 öğrenci 19lu.geri kalan hepsi 18li.ay olarak da en küçük benim oğlum haliyle seneye 2017 ve 2018liler olacak genel olarak sınıfı şuan sorun olmaz gibi görünse de(sınıfta en girişken, en güzel ezberi olan, ödevlerini eksiksiz tamamlayan benim oğlum) ileri ki sınıflarda sorun yasayabilir diye düşünüyorum soyut somut kavramlar da vs