Mom084 biz serum fizyolojik cok kullandik ilqc kullanmayinca gecmiyo malesef suan ilac kullaniyoruz carsamba aksamindan beri ama hic yardimci olmadi anlmamadim gitti 🤷♀️
Daha once de boyle olmuştu soguk algınlığı ilaclari kullanmıştı oglum gecmemisti bodaha goturmustum doktora antibiyotik yazmıştı hic keyfi yok